İzmir Enternasyonal Fuarı
87. İzmir Enternasyonal Fuarı
Hakkında

Cumhuriyet’in ilk yıllarındaki zor koşullara rağmen düzenlenen Türkiye’nin ilk ve en kapsamlı ticaret fuarı İzmir Enternasyonal Fuarı, kapılarını 87. kez dünya ticaretine ve kültür alışverişine açtı.

Her yıl başka bir temayla katılımcı ve ziyaretçileriyle buluşan İzmir Enternasyonal Fuarı’nın bu yılki teması, "TEKNOLOJİ” idi. Ana Sponsoru Folkart, İnovasyon Ana Sponsoru Vestel, Etkinlikler Sponsoru Migros olan 87. İzmir Enternasyonal Fuarı'nda bu yıl; partner ülke Sırbistan, odak ülke ise Hindistan’dı.

Geçmişten bu yana ziyaretçi akınına uğrayan Fuar’ın 87. yılında da coşku ve eğlence dolu anlar yaşandı. 10 gün süren etkinlikler, her yaştan ziyaretçiden büyük ilgi gördü. Yalnızca İzmir’den değil, Türkiye’nin ve dünyanın çeşitli yerlerinden gelen katılımcı ve ziyaretçiler fuarı renklendirdiği gibi, bölge ve ülke ekonomisini de canlandırdı. Ayrıca ikili iş görüşmelerinde güçlü ticari bağlantılar kurularak karlı iş anlaşmalarına imza atıldı. İzmir Enternasyonal Fuarı, bu yıl da önceki yıllarda olduğu gibi katılımcılara ticari ilişkilerin gelişeceği bir platform sunarak dünya ticaretine yön verme politikasını pekiştirdi.

Fuar süresince düzenlenen konserlere, müzikal gösterilere, tiyatro oyunlarına, sinema gösterimlerine, söyleşilere, sokak gösterilerine ve çeşitli etkinliklere katılarak “Kültürpark”ı dolduran coşkulu ziyaretçiler ile birlikte İzmir Enternasyonal Fuarı, 87. kez ticaret ve eğlencenin harmanlandığı bir kültür şölenine dönüştü.